Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Radca
Opis stanowiska
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych oraz zagrożeniem korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Realizuje zadania związane z doskonaleniem zawodowym pracowników Kancelarii, organizuje i koordynuje szkolenia oraz inne formy doskonalenia zawodowego pracowników Kancelarii
- Dokonuje bieżącej analizy budżetu szkoleniowego, monitoruje zaangażowanie i wydatkowanie środków budżetowych przeznaczonych na podnoszenie kwalifikacji, w podziale na paragrafy, dba o terminowe realizowanie płatności
- Koordynuje proces wprowadzania nowo zatrudnionych pracowników (w tym prowadzi szkolenia adaptacyjne)
- Koordynuje proces tworzenia, wdrażania i realizacji programu zarządzania zasobami ludzkimi w urzędzie, jego monitoring i ewaluację
- Monitoruje proces podnoszenia kwalifikacji oraz sporządza wkład do sprawozdań, w celu prawidłowego rozliczenia wydatkowanych środków i realizacji obowiązków sprawozdawczych
- Bierze udział w procesie opracowania corocznych i kwartalnych planów działań, z uwzględnieniem obszarów priorytetowych, określonych na podstawie wniosków do indywidualnych programów rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej oraz na podstawie analizy potrzeb szkoleniowych i ewentualnych innych czynników
- Współpracuje przy tworzeniu zasad, procedur i narzędzi dotyczących podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Kancelarii (w tym zarządzania talentami)
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku samodzielnym lub koordynującym
- Znajomość języka urzędowego UE na poziomie odpowiadającym B2
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Posiadanie wiedzy z zakresu: funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, w szczególności w zakresie szkoleń w s.c.; ustawy prawo zamówień publicznych; finansów publicznych; prawa pracy
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie odpowiadającym C1
- Przeszkolenie z zakresu: zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania talentami, negocjacji, ochrony danych osobowych
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."