PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Pracownik ds. płac
Opis stanowiska
- weryfikacja dokumentacji płacowej oraz naliczanie należnego wynagrodzenia,
- obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz ewidencja wynagrodzeń pracowników,
- terminowe rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami finansowymi,
- sporządzanie dokumentacji płacowej pracowników w sprawach emerytalno-rentowych,
- przygotowywanie szczegółowych zestawień, raportów i analiz,
- monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość),
- 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów dot. ZUS, prawa podatkowego oraz prawa pracy oraz zasad naliczania wynagrodzeń,
- praktyczna znajomość programu Płatnik,
- znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy.
- znajomość systemu SAP,
- doświadczenie przy obsłudze wynagrodzeń powyżej 200 pracowników.
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."