Nazwa pracodawcy:
Trebbi Polska Sp. z o.o.

Data dodania:
2025-03-28

Nr referencyjny:
9687826pra

Miejsce pracy:
Polska, Wałbrzych
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Trebbi Polska Sp. z o.o.

Administrator Projektu BIM / Office Manager

Opis stanowiska
Zakres obowiązków dla przedmiotowego projektu:


  • Pełnienie obowiązków administratora projektu/office Managera wraz ze wsparciem dla Project Managera na projekcie budowy obiektu halowego w okolicach Wałbrzycha,

  • Administracja projektu w BIM,

  • Obsługa sekretariatu biura budowy,

  • Wsparcie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego,

  • Pomoc w nadzorowaniu jakości i terminowości realizowanych robót,

  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów prowadzonych projektach, analizie harmonogramów oraz koordynacji międzybranżowej,


Współpraca z kierownikiem projektu oraz inwestorami,


Zakres obowiązków w kolejnych projektach:


  • Pełnienie obowiązków inżyniera budowy / wsparcia dla Project Managera na projektach z branży budowlanej i nieruchomości prowadzonymi przez Trebbi Polska Sp. z o.o. i związanymi z budownictwem branży logistycznej, biurowej (w tym aranżacje biur – fit-out) , handlowej i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania inwestycji, monitoringu oraz szeroko pojętego doradztwa technicznego. Na tych projektach Trebbi Polska Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu zarządzania projektami budowlanymi, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, audytora TDD, monitora inwestycji i zewnętrznego eksperta itp.

  • Wsparcie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego,

  • Pomoc w realizacji postępowań przetargowych, kontrola kosztów projektu,

  • Pomoc w nadzorowaniu jakości i terminowości realizowanych robót,

  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów prowadzonych projektach, analizie harmonogramów oraz koordynacji międzybranżowej,

  • Wsparcie w przygotowaniu raportów technical due-diligence,

  • Współpraca z kierownikiem projektu oraz inwestorami.


Wymagania
Wymagania:


  • Wykształcenie techniczne na poziomie przynajmniej inżyniera na kierunkach: budownictwo, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne lub pokrewne,

  • Dostępność od zaraz/początek kwietnia 2025,

  • Doświadczenie przy projektach BIM w zakresie administracji projektu,

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją w tym języku (uwzględniając pisanie raportów i maili),

  • Gotowość do sporadycznych, krótkoterminowych (1-2 dniowych) wyjazdów służbowych,

  • Praca na miejscu – okolice Wałbrzycha,

  • Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym,

  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.


Oferujemy
Oferujemy:


  • Możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami,

  • Możliwość uzyskania praktyk do uprawnień budowlanych,

  • Ciekawą pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie realizującej duże projekty,

  • Bliską współpracę z ekspertami w branży,

  • Realną możliwość nabycia nowych kompetencji,

  • Umowę zlecenie, umowę o pracę na pełen etat lub B2B,

  • Szkolenia stanowiskowe,

  • Możliwość szybkiego rozwoju,

  • Prywatną opiekę medyczną,

  • Pakiet Multisport,

  • Ubezpieczenie na życie.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."