Klient portalu Praca.pl
Asystent / Asystentka ds. Administracji
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Zarządzanie dokumentacją firmy, w tym obieg dokumentów i informacji.
- Tworzenie i zarządzanie ewidencją dokumentów oraz raportami.
- Wysyłanie danych o obrotach do zarządców galerii handlowych.
- Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i koordynacja spotkań.
- Monitorowanie i zamawianie materiałów biurowych, kuchennych i szkoleniowych.
- Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Biegła obsługa MS Office/MS Excel i urządzeń biurowych.
- Umiejętność planowania i doskonała organizacja czasu pracy.
- Samodzielność, zdolność do ustalania priorytetów.
- Zaangażowanie i nastawienie na współpracę.
Oferujemy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w renomowanej firmie.
- Profesjonalny i przyjazny zespół.
- Dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karty rabatowe.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."