Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2025-03-28

Nr referencyjny:
9687460pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista obsługi klienta

Opis stanowiska Opis stanowiska

  • Obsługa klienta przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.

  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących.

  • Informowanie o produkcie/usłudze.

  • Przetwarzanie zamówień z różnych kanałów kontaktowych.

  • Radzenie sobie z problemami klientów i doradzanie.


Wymagania Wymagania

  • Doskonałe umiejętności obsługi klienta.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1) i polskiego na poziomie zaawansowanym (C1).

  • Silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.

  • Umiejętność rozwiązywania problemów.


Oferujemy Oferujemy

  • Pracę na pełen etat (umowa o pracę).

  • Dobre perspektywy rozwoju w renomowanej firmie.

  • Benefity socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna Enel-Med.

  • Dodatkowy fundusz wakacyjny dla pracownika i jego dzieci.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."