Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Obsługa klienta (telefon, e-mail, czat, media społecznościowe).
- Realizacja połączeń przychodzących i wychodzących.
- Informowanie klientów o produktach/usługach.
- Przetwarzanie zamówień.
- Rozwiązywanie problemów klientów i doradzanie.
Wymagania
Wymagania
- Doskonałe umiejętności obsługi klienta.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 i polskiego na poziomie C1.
- Silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
Oferujemy
Oferujemy
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Możliwość rozwoju w renomowanej firmie.
- Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, fundusz wakacyjny.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."