Klient portalu Praca.pl
Stażysta w Dziale Obsługi
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Obsługa klienta korporacyjnego, w tym zarządzanie należnościami i zobowiązaniami.
- Administracja kanałem brokerskim, włączając w to zakładanie i zarządzanie kartotekami oraz obsługę prowizji.
- Współpraca z innymi firmami ubezpieczeniowymi w zakresie umów koasekurowanych.
- Wsparcie zespołu w przydzielaniu zadań i zarządzaniu korespondencją e-mail.
- Wparcie klientów korporacyjnych w korzystaniu z platform cyfrowych i uczestniczenie w ich rozwoju.
Wymagania
Wymagania
- Student co najmniej 3. roku lub absolwent do 2 lat po studiach (kierunki: Ekonomia, Administracja, Bankowość, Ubezpieczenia).
- Umiejętności analityczne i zdolność do pracy na różnych systemach jednocześnie.
- Zdolność do pracy pod presją czasu.
- Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel.
- Wysoka kultura osobista i otwartość, niezbędne w kontakcie z klientami.
- Zaświadczenie o niekaralności.
Oferujemy
Oferujemy
- 6-miesięczny płatny staż, rozpoczynający się 1 lipca 2025.
- Praca w modelu hybrydowym.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej instytucji finansowej.
- Możliwość nawiązania branżowych kontaktów, szkolenia rozwojowe, opieka zdrowotna.
- Zniżki na produkty ubezpieczeniowe, dostęp do benefitów (karta sportowa, bilety do kina, vouchery).
- Elastyczne ubezpieczenie na życie, dostęp do platform edukacyjnych, programy wellbeingowe.
- Staż z możliwością przedłużenia współpracy po jego zakończeniu.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."