Klient portalu Praca.pl
Konsultant help desk z językiem angielskim
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon.
- Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych.
- Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami.
- Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży.
- Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
Wymagania
Wymagania
- Dogłębna znajomość platformy klienta.
- Doświadczenie w wsparciu produktowym online.
- Umiejętność diagnozowania problemów z oprogramowaniem.
- Znajomość języka angielskiego na wysokim poziomie.
Oferujemy
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt z elastycznymi godzinami pracy.
- Płatne szkolenie i możliwości rozwoju zawodowego.
- Szeroki pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Program poleceń z nagrodami dla pracowników.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."