Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń)
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji
- Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań
- Proponowanie usprawnień w podległych systemach
- Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i wewnętrznego systemu wsparcia biznesu
- Tworzenie raportów
Wymagania
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne
- Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego
- Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (Access, SQL, Oracle)
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz komunikatywność
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa
- Umiejętność pracy w grupie
Oferujemy
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport
- Jeden dodatkowy dzień wolny oraz dopłata do dojazdów
- Dofinansowanie karty lunchowej i system kafeteryjny
- Paczki świąteczne dla dzieci, pakiet relokacyjny oraz program emerytalny
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."