Nazwa pracodawcy:
Klient portalu Praca.pl

Data dodania:
2025-03-28

Nr referencyjny:
9680290pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

Opis stanowiska Opis stanowiska

  • Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń)

  • Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji

  • Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań

  • Proponowanie usprawnień w podległych systemach

  • Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i wewnętrznego systemu wsparcia biznesu

  • Tworzenie raportów


Wymagania Wymagania





  • Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne

  • Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego

  • Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (Access, SQL, Oracle)

  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz komunikatywność

  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa

  • Umiejętność pracy w grupie






Oferujemy Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych

  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport

  • Jeden dodatkowy dzień wolny oraz dopłata do dojazdów

  • Dofinansowanie karty lunchowej i system kafeteryjny

  • Paczki świąteczne dla dzieci, pakiet relokacyjny oraz program emerytalny


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."