Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych.
Wymagania
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych.
- Znajomość technik sprzedaży.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse.
- Umiejętność obsługi MS Office.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Oferujemy
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i program emerytalny.
- Opieka medyczna, zniżki na ubezpieczenia, benefity (karta sportowa, bilety, vouchery).
- Wsparcie w rozwoju przez szkolenia, konferencje i platformy edukacyjne.
- Działania na rzecz wellbeing i opcja udziału w wolontariacie.
- Możliwość angażowania się w sekcje sportowe.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."