Nazwa pracodawcy:
Poczta Polska S.A.

Data dodania:
2025-04-14

Nr referencyjny:
9748354pra

Miejsce pracy:
Polska, Rzeszów
województwo: podkarpackie

Kontakt:

Poczta Polska S.A.

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Opis stanowiska

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę


Twoje zadania:


  • udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości,

  • pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby prowadzenia działalności placówek pocztowych/obiektów logistycznych,

  • poszukiwanie potencjalnych najemców powierzchni handlowo – usługowych,

  • prowadzenie negocjacji zmierzających do wynajmu powierzchni,

  • sporządzanie raportów, rekomendacji i analiz w zakresie działań związanych ze sprzedażą i komercjalizacją nieruchomości,

  • opieka nad nieruchomościami własnymi i najmowanymi m.in. prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa, koordynacja napraw w terenie, nadzór nad czynnościami podejmowanymi przez właściwe służby/podmioty w trakcie usuwania awarii, zapewnienie ciągłości usług, dostaw mediów,

  • reprezentowanie Spółki na zewnątrz w zakresie wynikającym z obowiązków służbowych oraz powierzonych przez przełożonych,

  • opracowanie budżetu nieruchomości i realizacja jego założeń.


Wymagania
Dołącz do nas, jeśli:


  • masz wykształcenie min. średnie kierunkowe, preferowane wyższe (prawo, administracja, zarządzanie nieruchomościami, ekonomia, pokrewne),

  • znasz przepisy wynikające z realizacji zadań m.in. ustawa Prawo budowlane, ustawa o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, kodeks cywilny i pokrewne,

  • masz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze gospodarki nieruchomościami i komercjalizacji,

  • masz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy w terenie,

  • znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności Excel),

  • znasz lokalny rynek nieruchomości,

  • dobrze organizujesz swoją pracę, potrafisz priorytetyzować zadania oraz umiejętnie rozwiązujesz problemy,

  • potrafisz pracować pod presją czasu i jesteś odporny na stres.


Mile widziane:


  • ukończone kursy kierunkowe m.in. zarządzania nieruchomościami, licencja zarządcy nieruchomości,

  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.


Oferujemy
U nas zyskasz:​


  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy

  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej

  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie

  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe

  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych

  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych

  • dostęp do platformy językowej


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."