GOMEZ
Specjalista ds. Procesów i Szkoleń
Opis stanowiska
- Analiza i optymalizacja procesów w salonach stacjonarnych GOMEZ i magazynach logistycznych;
- Przygotowywanie schematów i instrukcji działania oraz wdrażanie ich w lokalizacjach salonów;
- Współpraca z zespołami sprzedażowymi;
- Analiza procesów sprzedażowych;
- Współtworzenie logistyki w przepływie towaru między lokalizacjami.
Wymagania
- Doświadczenie na stanowisku związanym z analizą i zarządzaniem procesami w salonie odzieżowym (warunek konieczny) marek premium i luksusowych (mile widziane);
- Zainteresowanie branżą fashion;
- Wiedza z zakresu technik sprzedaży, kanałów dotarcia do klienta, procesów sprzedażowych;
- Wiedza z zakresu rozwoju sieci salonów stacjonarnych;
- Zdolności analityczne;
- Duża samodzielność w działaniu;
- Nastawienie na realizację celu;
- Precyzja, cierpliwość, dociekliwość w analizach;
- Umiejętność współpracy z zespołem sprzedażowym;
- Zdolności organizacyjne i konsekwencja w działaniu;
- Wysoki poziomu komunikatywności;
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office - szczególnie Excel;
- Mile widziana znajomość systemu ERP - SAP Business One;
- Łatwość w przyswajaniu wiedzy systemowej;
- Zaangażowanie i otwartość na nowe rozwiązania;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B2;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Ubezpieczenie na życie
- Prywatną opiekę medyczną
- Karta Multisport
- Rabaty pracownicze na nasze kolekcje
- Nagrodę za polecenie pracownika
- Nagrody jubileuszowe
- Bezpłatny parking
- Szkolenia
- Możliwość pracy z najlepszymi markami modowymi
- Rozwój w ramach naszej struktury
- Imprezy integracyjne
- Kawa/herbata/owoce
- Paczki świąteczne
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."