ManpowerGroup
Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)
Opis stanowiska
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności.
Zadania:
- Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat
- Bieżące odpowiadanie na zapytania klientów – wsparcie klienta w rozwiązaniu problemów i udzieleniu mu pomocy z zachowaniem najwyższej jakości usług
- Informowanie klienta o nowych dostępnych usługach
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie lub wyższe
- Umiejętność obsługi komputera oraz poczty elektronicznej
- Predyspozycje do prowadzenie rozmów telefonicznych: miły głos, poprawna dykcja, komunikatywność
- Otwartość na kontakt z ludźmi, chęć pomocy i empatia w rozwiązywaniu problemów klientów
- Umiejętność odnalezienia się w dynamicznie zmieniającej się sytuacji
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego – nie jest to wymóg konieczny
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i praca na cały etat
- Honorowany 7 h czas pracy dla osób z niepełnosprawnościami
- Hybrydowy charakter pracy – na początku konieczne jest odbycie szkoleń w formie stacjonarnej
- Możliwość rozwoju zawodowego w renomowanej firmie
- Przestrzeń biurowa dostosowana do osób poruszających się na wózkach
- Dostęp do pakietu benefitów: karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego + dodatkowe dni do odbioru np. 1 dzień dla rodziny
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."