SOWELU SP. Z O.O.
Specjalista w dziale operacyjnym
Opis stanowiska
Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Wsparcia Sprzedaży, która dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów sprzedażowych oraz administracyjnych w firmie.
- Wprowadzanie zakupu towaru do systemu (zakup krajowy, UE, import)
- Obsługa zamówień, współpraca z operatorami logistycznymi
- Wystawianie faktur sprzedaży (sprzedaż krajowa, UE, eksport)
- Weryfikacja poprawności danych na fakturach
- Sporządzanie kalkulacji cen
- Wprowadzanie danych do systemu
- Kontakt z klientami oraz organizacja dokumentów
- Obsługa zwrotów i reklamacji
- Współpraca z działem handlowym i logistycznym
- Archiwizacja dokumentów zgodnie z procedurami
- Generowanie raportów na potrzeby spółki
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Znajomość procesów zakupowych i sprzedażowych
- Dobra znajomość obsługi pakietu MsOffice (Excel, Word,)
- Umiejętność obsługi systemu Symfonia Handel
- Skrupulatność w pracy z dokumentacją
- Samodzielność i dokładność
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy
- Biegła znajomość języka rosyjskiego i polskiego (C1) w mowie i piśmie – warunek konieczny.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży FMCG na umowę zlecenie, kontrakt B2B
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."