Nazwa pracodawcy:
Super-Pharm

Data dodania:
2025-04-18

Nr referencyjny:
9792706pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa, ul. Domaniewska 48
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Super-Pharm

Specjalista Helpdesku IT

Opis stanowiska
Zakres zadań:


  • Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych 

  • Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia, zapewnienie efektywności procesów serwisowych 

  • Współpraca z innymi członkami zespołu serwisowego przy rozwiązywaniu problemów użytkowników 

  • Współpraca z innymi działami i partnerami serwisowymi w celu zapewnienia ciągłości działania systemów IT 

  • Rozwijanie bazy wiedzy i dokumentacji dla potrzeb własnych serwisu i dla klienta wewnętrznego (biznesowego i pracowników) 

  • Rozwijanie narzędzi wspomagających pracę Helpdesku IT 


Wymagania
Wymagania:


  • Doświadczenie pracy w zespole serwisowym lub w helpdesku i znajomość dobrych praktyk w zakresie serwisu IT (ITIL)

  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, lokalnych sieci komputerowych (w tym WLAN) i doświadczenie z klienckimi aplikacjami biznesowymi (aplikacje sklepowe, kasowe, to dodatkowy atut)

  • Znajomość ekosystemu Office 365

  • Doświadczenie w pracy z Jira Service Management (Atlassian)

  • Umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów technicznych

  • Doświadczeni w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji „by design” (np. Power Automate)

  • Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących bezpieczeństwa informatycznego

  • Znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji (B1)

  • Umiejętności analityczne, dociekliwość i metodyczne podejście do rozwiązywania problemów

  • Cierpliwość i umiejętności komunikacyjne: będziesz pracować zarówno z osobami bez doświadczenia technicznego jak i z serwisami technicznymi

  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu

  • Umiejętność pracy zespołowej

  • Chęć udziału w budowaniu procesów serwisowych

  • Ciekawość oraz chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym w naszym biurze w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 48: pracujemy codziennie z wyjątkiem świąt i niedziel niehandlowych na dwie 8-godzinne zmiany między 8 a 22. Od poniedziałku do piatku praca jest w biurze, w weekendy w formie zdalnej


Oferujemy
Oferujemy:


  • Udział w budowaniu zespołu i procesów serwisowych pierwszej linii wsparcia, możliwość wdrażania swoich pomysłów

  • Możliwość rozwoju wraz z rozwojem zespołu

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia, zalężeni od preferencji kandydat

  • Pakiet benefitów zależny od formy zatrudnienia: rabaty pracownicze, dostęp do opieki medycznej i ubezpieczenia na życie, karta Multisport, dofinansowanie do posiłków w biurze


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."