Klient portalu Praca.pl
Konsultant Wsparcia Technicznego
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów,
- Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym,
- Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów,
- Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych,
- Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność obsługi systemów Windows (Linux, Mac OS X będą atutem),
- Komunikatywność, zdolność do pracy w zespole,
- Samodzielność, odpowiedzialność i zdolności analityczne,
- Mile widziane doświadczenie w Call Center.
Oferujemy
Oferujemy
- Integracje zespołowe,
- Dofinansowanie do wypoczynku i okularów,
- Atrakcyjne pakiety powitalne,
- Możliwość pracy w wiodącej firmie IT,
- Pracowniczy Plan Emerytalny,
- Ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, playroomy, dni owocowe, prywatna opieka medyczna.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."