Nazwa pracodawcy:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Data dodania:
2025-04-18

Nr referencyjny:
9789868pra

Miejsce pracy:
Polska, Lublin
województwo: lubelskie

Kontakt:

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Starszy inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:





  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,

  • praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),

  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,

  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów,

  • zagrożenie korupcją.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:





  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,

  • praca w niewielkich pokojach biurowych 2-3 osobowych,

  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,

  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • nadzoruje zadania z zakresu gospodarowania mieniem Skarbu Państwa realizowanych przez starostów/prezydentów miast wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, w tym opracowuje projekty zarządzeń wojewody, jako formy wyrażenia zgody na obrót nieruchomościami Skarbu Państwa, uczestniczy w kontrolach z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa przez starostów, analizuje sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, w celu optymalnego wykorzystania tych nieruchomości oraz osiągania maksymalnych dochodów,
  • prowadzi sprawy z zakresu przekazywania gruntów leśnych i przeznaczonych do zalesienia Lasom Państwowym. Realizuje zadania dotyczące wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa wobec innego niż środki finansowe mienia przejętego przez Skarb Państwa z innych tytułów w celu uregulowania kwestii władania tymi gruntami,
  • opracowuje analizy i sprawozdania z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy w celu ich przekazania organom nadrzędnym (m.in. właściwym ministrom),
  • archiwizuje dokumentację stanowiącą akta sprawy zgromadzoną/wytworzoną na stanowisku pracy w celu jej przekazania i właściwego przechowywania w archiwum.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Studia podyplomowe z wyceny nieruchomości
  • Wiedza w zakresie wyceny nieruchomości
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Asertywność
  • Sumienność
  • Dokładność
  • Umiejętność nawiązania kontaktu z klientami
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce w tym korzystania z orzecznictwa sądowego
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
  • Znajomość: ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym, ustawy o lasach

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."