Nazwa pracodawcy:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Data dodania:
2025-04-18

Nr referencyjny:
9789802pra

Miejsce pracy:
Polska, Wrocław
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Kierownik oddziału

Opis stanowiska

Warunki pracy

 





  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.

  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.

  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Zakres zadań

  • kieruje i nadzoruje pracę Oddziału, w sprawach uregulowanych przepisami ustawy o cudzoziemcach,
  • wydaje, z upoważnienia Wojewody, rozstrzygnięcia administracyjne w I instancji w sprawach zezwoleń na pobyt,
  • nadzoruje prowadzone postępowanie administracyjne w sprawach zezwoleń na pobyt,
  • organizuje i nadzoruje bezpośrednią obsługę klienta, a także nadzoruje prowadzenie internetowej rezerwacji wizyt, w zakresie spraw objętych merytoryczną działalnością Oddziału.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych,
  • znajomość ustawy o cudzoziemcach,
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego lub ukraińskiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym,
  • wymagane kompetencje: umiejętność kierowania zespołem pracowników, komunikacja, organizacja pracy, współpraca w zespole,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."