Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Digital Customer Experience
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Projektowanie oraz optymalizacja doświadczeń klientów w środowisku cyfrowym, szczególnie w aplikacjach i na portalach, z naciskiem na płatności cyfrowe.
- Planowanie, inicjowanie oraz zarządzanie projektami mającymi na celu polepszenie ścieżki klientów w cyfrowych kanałach obsługi.
- Monitorowanie i analizowanie efektywności interakcji klientów z cyfrowymi produktami firmy.
- Proponowanie i wdrażanie innowacji i ulepszeń w omawianym obszarze.
Wymagania
Wymagania
- Doświadczenie w tworzeniu cyfrowych doświadczeń klientów oraz pracy projektowej, w tym w roli lidera.
- Umiejętność analizowania danych i wnioskowania.
- Biegłość w języku angielskim.
- Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics jest dodatkowym atutem.
- Kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania.
Oferujemy
Oferujemy
- Stałą współpracę na warunkach umowy o pracę.
- Bogaty pakiet socjalny oraz ubezpieczenie grupowe.
- Program emerytalny z finansowaniem składek.
- Możliwość pracy w elastycznych warunkach, w tym w ramach wewnętrznego rynku pracy.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."