Nazwa pracodawcy:
Klient portalu Praca.pl

Data dodania:
2025-04-06

Nr referencyjny:
9720535pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Digital Customer Experience

Opis stanowiska Opis stanowiska

  • Projektowanie oraz optymalizacja doświadczeń klientów w środowisku cyfrowym, szczególnie w aplikacjach i na portalach, z naciskiem na płatności cyfrowe.

  • Planowanie, inicjowanie oraz zarządzanie projektami mającymi na celu polepszenie ścieżki klientów w cyfrowych kanałach obsługi.

  • Monitorowanie i analizowanie efektywności interakcji klientów z cyfrowymi produktami firmy.

  • Proponowanie i wdrażanie innowacji i ulepszeń w omawianym obszarze.


Wymagania Wymagania

  • Doświadczenie w tworzeniu cyfrowych doświadczeń klientów oraz pracy projektowej, w tym w roli lidera.

  • Umiejętność analizowania danych i wnioskowania.

  • Biegłość w języku angielskim.

  • Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics jest dodatkowym atutem.

  • Kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania.


Oferujemy Oferujemy

  • Stałą współpracę na warunkach umowy o pracę.

  • Bogaty pakiet socjalny oraz ubezpieczenie grupowe.

  • Program emerytalny z finansowaniem składek.

  • Możliwość pracy w elastycznych warunkach, w tym w ramach wewnętrznego rynku pracy.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."